20 Ocak 2011 Perşembe

Teşekkürler Penny Taylor !!!


  Evet gidişi şık değildi.Takımı,arkadaşlarını yarı yolda bıraktı.Taraftar olarak düşünürsek tepki göstermek doğru olabilir ama biraz da empati yaparak rasyonel düşünürsek Ona da hak vermek lazım.
  Kolay kolay oyuncu fan'lığı yapmam.Tek,tüktür Fenerbahçe forması giymiş oyuncu hayranlığım.
Daha çok formayı ve takımı öne çıkarırım.Ama Penny Taylor başkaydı.Bu takımın lewel atlamasında en büyük paya sahiptir bana göre.Her maçta aynı iyi performansı vermiştir.Hiç kötü oynadığını görmedim.Taurasi bile ilk Panküp maçında 7/0 ile bitirmiş,berbat oynamıştı mesela.
 O yüzden pek çok taraftarın yaptığı gibi 2 dakikada silip atamıyorum.
  Evet kaçarcasına gitmemeliydi ama bana  göre gerçek sebebi resmi açıklamadaki getirdiği arkadaşının başına gelenlerden kendini sorumlu tutması değil basketbol hayatının riske girdiği güvensiz bir ortam oluşmasıdır.Taurasi'nin başına gelenlerin kendi başına da gelebileceğini - zaten son doping kontrolüne girmemekte direnmesi - hissetmesidir.Basketbol hayatı bitebilir kızın.
 Böyle bakınca hak veriyorum.Takımda zaten tedbirini alarak geçen hafta Zagota'yı transfer etti.
   Umarım yollarımız yeniden kesişir.
Yaşattığın her şey için teşekkürler Penny Taylor

2 yorum:

  1. Merhabalar!!! Öncelikle çalışmalarınız için çok teşekkürler...Son 6 aydır sıkı takipçinizim..Ellerinize sağlık..Penny konusunda ben de aynı fikirdeyim..2 dk da silip yerine başkasını koyamıyorum..Son dk kaçan 2 şampiyonluk, Gamova ve Taurasi'den sonra Penny'nin zamansız kaybıda beni çok üzdü...Umarım Nati ve Alex'i kaybetmeyiz..Yıldızlarımıza sahip çıkabiliriz...

    YanıtlaSil
  2. Değerli nazlı07 nezaketin için çok teşekkürler.

    Aynı fikirde olduğumuza da sevindim.
    Penny tarafından da bakmak istedim.Böyle güvensiz ortamda basketbol hayatı riske girdi.
    Mesela şimdi gs ile eşleştik,eskisinden daha fazla uyanık olmamız ve tetikte durmamız lazım.
    Her şey beklenir bu haramzade makyavelistlerden.

    Değerleri kaybetmek kolay,kazanmak zor olmamalı.
    Alex'i bile ayağa düşürdük ne yazık ki.

    YanıtlaSil